Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014

ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ

 Του   Ευάγγελου Π. Λιβιτσάνου.
Στην προεκλογική περίοδο οι ανούσιες δημοσκοπήσεις πάνε κι έρχονται, ποιος θα ξεγελάσει ποιόν με την πλαστή …βούλα της Δημοκρατικότητας.
Προτείνω σε ΟΛΕΣ τις υπό σύσταση Δημοτικές ή Περιφερειακές παρατάξεις να κάνουν από κοινού μια και μόνη μεγάλη δημοσκόπηση και μετά να βγάλουν τα προγράμματά τους, για να πειστούμε κι εμείς οι απλοί ψηφοφόροι πως πασχίζουν για το γενικό και όχι για το ατομικό ή οπαδικό τους καλό. Τα ερωτήματα του γκάλοπ θα μπορούσαν να προκύψουν από τις ακόλουθες ή και άλλες σκέψεις:
 Στον Δήμο μας υπήρχε πάντα υδροκεφαλισμός. Αυτός γιγάντωσε την τελευταία 3ετία με τον Καλλικράτη γιατί αυξήθηκε κατά 30% ο κόσμος που εξυπηρετείται στο κέντρο. Εξ ού και το «πήξιμο» των κεντρικών δρόμων ενώ οι μη κεντρικοί είναι άδειοι  Εξ ού και το μαράζωμα των περιφερειακών δημοτικών ενοτήτων.
  1. Απαραίτητη δράση η ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗ Υπηρεσιών που μπορεί να ξεκινήσει από αυτές που στεγάζονται σε νοικιασμένα κτήρια. Η ΙΣΟΡΡΟΠΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ δεν είναι κενό γράμμα, είναι Συνταγματικό, Δημοκρατικό δικαίωμα.

  2.  Κάθε χρόνο κατακρεουργούνται στην άσφαλτο του Λεκανοπεδίου περί τους 20 συμπολίτες μας και εκατοντάδες σακατεύονται. Μάλλον πρόκειται για πανευρωπαϊκή πρωτιά.
     Μέτρα Οδικής Ασφάλειας: Άμεση, σταδιακή συμμόρφωση ολόκληρου του εγκληματικού οδικού δικτύου της πόλης σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από τους Τεχνικούς Νόμους, με ταυτόχρονη δημιουργία ποδηλατοδρόμων. μετά από στοιχειώδεις μελέτες ΕΙΔΙΚΩΝ (κατά προτίμηση εθελοντών).
  3. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ  Μελέτη Οδικής Ασφάλειας (είναι ειδική μελέτη) για όλη την πόλη αλλά και την ΗΠΕΙΡΟ και σταδιακή εφαρμογή της. Υπάρχουν άπειρα κονδύλια ΕΣΠΑ γι αυτή τη δράση, στα αζήτητα.
  4.  Αποφασιστική εναντίωση στο, με χίλιες παρανομίες, επιβληθέν μοντέλο της διχοτομημένης, κατακρεουργημένης πόλης με τις αρτηρίες ταχείας κυκλοφορίας.
    Θα γίνουν οι δρόμοι αλλά σύμφωνα με τις προδιαγραφές που θα καθορίσει με ακρίβεια ο ΕΙΔΙΚΟΣ μελετητής. (Στον προϋπολογισμό 2014 του Δήμου υπάρχουν 450.000 Ε για τέτοια μελέτη). Άμεσο συμμάζεμα της Κενάν Μεσαρέ, Βογιάνου Γεννηματά. Οι επεκτάσεις τους θα γίνουν όπως πρέπει, σύμφωνα με την απόφαση και της Επιτροπής Περιβάλλοντος και Χωροταξίας που ναι μεν πήρε η Περιφέρεια, όμως δεν έκανε απολύτως τίποτα για την εφαρμογή της.
  5. ΑΜΕΣΗ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ η ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ. Υπάρχουν άπειρα κονδύλια γι αυτή και εγκρίνονται με μοναδική ευκολία Απόφαση αριθ. 1692/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου περί των κοινοτικών προσανατολισμών για την ανάπτυξη του διευρωπαϊκού δικτύου μεταφορών.
    Δε μπορείς να επαγγέλλεσαι την Ανάπτυξη, το Περιβάλλον, την Ασφάλεια και να μην έχεις Σιδηροδρομική σύνδεση. Στα Γιάννενα όλοι το ξέρουν αλλά κάποιοι μπορούν και επιβάλλουν την υπανάπτυξη και τη σιωπή επί έναν αιώνα!
  6. Δεν θα υπάρχει ο λεγόμεος "Δημοκρατικός" Συγκεντρωτισμός στα τοπικά, τουλάχιστον, θέματα. Αυτόν τον εφαρμόζουν όσοι επιβάλλουν τη σιωπή γιατί τους βολεύει να συγκαλύπτουν την κακοδιοίκησή τους. Με αυτόν οι Σύμβουλοι ψηφίζουν κοπαδιαστά κι ας έχουν άλλη άποψη!
    ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΑΦΕΣ: Ο κάθε σύμβουλος έχει δικαίωμα στην αξιοπρέπεια.
  7.  Ο Δήμος και η Περιφέρεια θα έχει την υποχρέωση να υπακούει στις αποφάσεις-διαμεσολαβήσεις των Ανώτατων Αρχών του κράτους όταν αυτές δικαιώνουν τους πολίτες. Δεν είναι δυνατό να σέρνουμε τους συμπολίτες στα Δικαστήρια για να βρουν το αυτονόητο δίκιο τους. Η αποκρουστική εμπειρία της συμπεριφοράς του Δήμου προς τις αποφάσεις του Συνήγορου του Πολίτη ας γίνει μάθημα.
  8. Κάθε χρόνο Συνέλευση όλων των κατοίκων.
  9. Κάθε χρόνο θα συγκαλούνται όλοι οι υποψήφιοι της παράταξης (εκλεγέντες και μη) και θα ανανεώνουν τη θητεία του επικεφαλής (Δημάρχου, Περιφερειάρχη, ή αρχηγού της μειοψηφούσας παράταξης) με μυστική ψηφοφορία και με πολύ αυξημένη πλειοψηφία.
      Ευάγγελος Π. Λιβιτσάνος.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου