Με απόφασή
του ο κ. Δήμαρχος είχε θέσει
επ’ αόριστον σε αναστολή των καθηκόντων του, τον φερόμενο ως υπεύθυνο
για το ταμειακό έλλειμμα του 1,3
εκατ. ευρώ ταμία.
A. L. : «Μπορείς να
ξεγελάσεις όλους τους ανθρώπους για
ένα διάστημα και μερικούς ανθρώπους για πάντα, αλλά δεν
μπορείς να ξεγελάσεις όλους τους ανθρώπους για πάντα»
|
Μάλιστα,
με την απόφασή του ο κ. Δήμαρχος όριζε τα εξής: « Το γεγονός ότι
διακυβεύεται το συμφέρον του Δήμου από τη συνέχιση της παροχής υπηρεσιών του
Γ.Ν., ως ταμία της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών
του Δήμου, προκύπτει άκρως επείγουσα
περίσταση η εφαρμογή του άρθρου 108 του
Ν. 3584/07.
Η
απόφαση έχει ως εξής:
Επιβάλλουμε στον υπάλληλο του Δήμου μας Γ.Ν. κλάδου ΔΕ14, Ελεγκτών Εσόδων-Εξόδων με βαθμό Γ΄, αναπληρωτή προϊστάμενο του Τμήματος Ταμείου της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου Ιωαννιτών, το μέτρο της αναστολής άσκησης καθηκόντων του, διότι διακυβεύεται το συμφέρον του Δήμου.».
Επιβάλλουμε στον υπάλληλο του Δήμου μας Γ.Ν. κλάδου ΔΕ14, Ελεγκτών Εσόδων-Εξόδων με βαθμό Γ΄, αναπληρωτή προϊστάμενο του Τμήματος Ταμείου της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου Ιωαννιτών, το μέτρο της αναστολής άσκησης καθηκόντων του, διότι διακυβεύεται το συμφέρον του Δήμου.».
Την
απόφασή του αυτή ο Δήμαρχος
βάσισε στις διατάξεις του ν. 3584/07 που ορίζουν ότι:
« Σε κατεπείγουσες περιπτώσεις, όταν διακυβεύεται το συμφέρον τηςυπηρεσίας και πριν αποφανθεί το πειθαρχικό συμβούλιο, μπορεί να επιβληθεί στον υπάλληλο από τον προϊστάμενο της αρχής στην οποία υπηρετεί, το μέτρο της αναστολής άσκησης των καθηκόντων του.»
« Σε κατεπείγουσες περιπτώσεις, όταν διακυβεύεται το συμφέρον τηςυπηρεσίας και πριν αποφανθεί το πειθαρχικό συμβούλιο, μπορεί να επιβληθεί στον υπάλληλο από τον προϊστάμενο της αρχής στην οποία υπηρετεί, το μέτρο της αναστολής άσκησης των καθηκόντων του.»
Περαιτέρω, στο επικαλούμενο άρθρο 108 του νόμου ορίζεται ότι:
« Σε κατεπείγουσες περιπτώσεις και εφόσον διακυβεύεται το συμφέρον της υπηρεσίας,
μπορεί να επιβληθεί στον υπάλληλο από το αρμόδιο για το διορισμό του όργανο το μέτρο
της αναστολής άσκησης των καθηκόντων του, ακόμη και πριν επιληφθεί το πειθαρχικό
συμβούλιο κατά την επόμενη παράγραφο.
Σε περίπτωση παράλειψης του ως άνω οργάνου, το μέτρο της αναστολής άσκησης των
καθηκόντων μπορεί να επιβληθεί από κάθε πειθαρχικώς προϊστάμενο του οργάνου αυτού.
Η παράλειψη επιβολής του ως άνω μέτρου από το αρμόδιο όργανο ελέγχεται πειθαρχικά.
Κατά τη διάρκεια της αναστολής άσκησης των καθηκόντων του ο υπάλληλος δεν
προσέρχεται στην υπηρεσία. Η αναστολή άσκησης καθηκόντων του υπαλλήλου αίρεται
αυτοδικαίως, εάν το πειθαρχικό συμβούλιο δεν επιληφθεί εντός της προθεσμίας που
ορίζεται στην επόμενη παράγραφο, χωρίς πάντως να κωλύεται να επιληφθεί και μετά την
πάροδο της προθεσμίας αυτής……
Σε περίπτωση που έχει διαταχθεί το μέτρο της αναστολής των καθηκόντων του υπαλλήλου,
το πειθαρχικό συμβούλιο συνέρχεται και γνωμοδοτεί τοαργότερο μέσα σε τριάντα (30)
ημέρες από τη λήψη του μέτρου.»
Από τη διαχείριση πάντως της παραπάνω υπόθεσης ανακύπτουν πολλά και
σημαντικά ερωτήματα, που μπορεί να αποδοθούν ή στην έλλειψη νομιμότητας
της απόφασης ( πολύ πιθανόν) ή στην προσπάθεια υποβάθμισης και συγκάλυψης
αυτής, όπως:
Γιατί ο κ. Δήμαρχος δεν
εφάρμοσε το νόμο που προβλέπει τη συγκρότηση του πειθαρχικού συμβουλίου, για να αξιολογήσει την αποδιδόμενη παράβαση για άμεση διακύβευση
των συμφερόντων του Δήμου ;
Η παράλειψη αυτή της μη
συγκρότησης του πειθαρχικού συμβουλίου
δικαιολογημένα μπορεί να
ερμηνευθεί ως εξής: Από τη μια , ως παράβαση καθήκοντος του κ. Δημάρχου και από την άλλη ως συγκάλυψη
της άγνοιάς του, όσον αφορά στα οριζόμενα
από το νόμο, εκτός κι αν υπάρχει
κάποιος άλλος λόγος τον οποίο
οφείλει να αποκαλύψει για χάρη της διαφάνειας που άλλωστε αποτελεί προεκλογική του δέσμευση .
Αναμένουμε με ενδιαφέρον την απάντησή του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου