Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013

Απάντηση σε σχόλιο του δημοσιογράφου κ. Σ. Θεμελή.


 Κύριε Δ/ντή

Στη στήλη ¨Σε πρώτο πλάνο¨ και στο φύλλο της 16 /11 που επιμελείται ο  δημοσιογράφος κ. Σ. Θεμελής  μεταξύ των άλλων σχολίων δημοσίευσε και τα ακόλουθα με τους τίτλους : α)  ¨Και οι σωτήρες¨ β)  ¨Από πού και πως¨ που αναφέρονται στην ανακοίνωση στήριξης πολιτών της δημοτικής πρωτοβουλίας των οκτώ .

 Για τα παραπάνω σχόλια υπάρχουν  αντιρρήσεις  και επιτρέψτε μου  να τις παραθέσω  για την πληρέστερη ενημέρωση των αναγνωστών.
 Πρώτον, θα ξεκινήσω  με μια  επισήμανση  ότι  η ευαισθησία    για την ανανέωση πολιτικών προσώπων θα πρέπει  να μην  εξαντλείται  στις υποψηφιότητες  των άλλων  παρατάξεων,  αλλά  να αρχίζει  από τους μαθουσάλες , όπως τους αποκαλεί, της τοπικής αυτοδιοίκησης κ.κ. Φίλιο και Γκόντα, οριοθετώντας  ταυτόχρονα   και τα χαρακτηριστικά της ανανέωσης ( ηλικία, εμπειρία, ήθος, καταξίωση, διαφάνεια, θητείες κλπ.).
 Δεύτερον, σχετικά   με τις αναφορές για  μεταγραφές υποψηφίων θα είχαν  πράγματι μεγάλη βαρύτητα, αν αυτές  είχαν ξεκινήσει   από τις πολιτικές μεταγραφές…  του κ. Φίλιου.
   Μετά τις σύντομες  επισημάνσεις  έρχομαι στην αναφορά του στο πρόσωπό μου  και στη διαδρομή μου.

  Διατέλεσα  Δήμαρχος στο πρώην Δήμο Παμβώτιδας  χωρίς καμία κομματική στήριξη  και είχα τύχει δριμείας  κριτικής  από την πένα  του  για την αντάρτικη  συμπεριφορά μου . Ακόμα, διαπιστώνω ότι αποκρύπτει, όχι σκόπιμα  θέλω να πιστεύω, την αλήθεια, μια και πολύ καλά  γνωρίζει ότι, μολονότι συμμετείχα στην αυτοδιοικητική παράταξη και στη  Γραμματεία της ¨Ενότητας Πολιτών ¨,συντάσσοντας μάλιστα και το οικονομικο- διοικητικό προεκλογικό πρόγραμμα, ο κ. Φίλιος με το δημοτικό διευθυντήριο του  -που σιγά σιγά αποκαλύπτεται -  με απέκλεισε από την παράταξη.

   Για το θέμα αυτό  μπορείτε να πληροφορηθείτε περισσότερα από τη σχετική μου τότε ανακοίνωση , την οποία και  φιλοξενήσατε. Στη διάθεσή σας θα είναι και  όλο το υλικό, το οποίο στην πορεία θα δοθεί στη δημοσιότητα μέσα  από την ιστοσελίδα μου , όπου   ελεύθερα θα μπορείτε  να το φιλοξενήσετε ,εάν βεβαίως επιθυμείτε.

  Κλείνοντας , επειδή τα   σχόλιά του έχουν ενδιαφέρον, δηλώνω ότι θα είμαι στη διάθεσή  του  για ένα ανοικτό διάλογο,  σε όποιο ενημερωτικό μέσο ο ίδιος  επιθυμεί, για τη μικρή μου πολιτική και δημοτική διαδρομή. Το οφείλουμε άλλωστε στην επιταγή των καιρών και της αλήθειας που κατά κόρο υπηρετεί.

 Με ιδιαίτερη εκτίμηση και  σας παρακαλώ  για τη αυτούσια δημοσίευση της απάντησής μου στην ίδια στήλη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου