Τρίτη 22 Απριλίου 2014

Μήπως έμεινε από καύσιμα;


Η Συνέντευξη του απερχόμενου Περιφερειάρχη στο ΑΠΕ-ΜΠΕ εγείρει πολλά ερωτήματα για παραλείψεις του και ζητούν απαντήσεις από τον ίδιο.
Καχριμάνης: "Τροχοπέδη για την τουριστική ανάπτυξη στην Ήπειρο είναι η έλλειψη υποδομών".
Ερώτημα: Πόσα ποσά έχουν δαπανηθεί μέχρι σήμερα για τις υποδομές και ποιο το ισοζύγιο ¨κόστους -οφέλους¨ των έργων για υποδομές;
Καχριμάνης: "Εγώ θα σας μιλήσω ανοικτά. Η Διεύθυνση της Πολιτικής Προστασίας το 2001, έβγαλε ένα σχέδιο το οποίο ήταν "μαϊμού".
- Ερώτημα: Τόσα χρόνια τι έκανε; Ψείριζε μήπως τη "μαϊμού";
Καχριμάνης: "Για την Ιόνια Οδό το ζητούμενο είναι να φτάσει μέχρι την Τεργέστη"
Ερώτημα: Με τους ρυθμούς που κινείται η Ιόνια Οδός , πότε η λυματοβίωτη ανάπτυξη Ηπείρου την προγραμματίζει;
Καχριμάνης:  "Για το μεγάλο ζήτημα της γαλακτοβιομηχανίας ΔΩΔΩΝΗ και τη δυσμενή θέση στην οποία έχουν περιέλθει οι κτηνοτρόφοι της Ηπείρου, ευθύνονται το αγροτοσυνεταιριστικό κίνημα και τα υπογεγραμμένα «σύμφωνα εμπιστευτικότητας"
- Ερώτημα: Όλα τα δεινά της Δωδώνης φορτώνονται στο αγροτοσυνεταιριστικό κίνημα και στα υπογεγραμμένα «σύμφωνα εμπιστευτικότητας. Επιτέλους τι τον εμποδίζει να δώσει τα στοιχεία στο λαό;
Καχριμάνης: "Οι σημερινοί ιδιοκτήτες της ΔΩΔΩΝΗΣ, είναι κάποια " off shore εταιρεία"
- Ερώτημα: Μήπως αγνοεί τους νεοφιλελεύθερους κανόνες της αγοράς;. Εμείς πάντως αναμένουμε τα στοιχεία των ιδιοκτητών της off shore εταιρείας.
 Ολοκληρώνοντας τη συνέντευξη στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο κ. Καχριμάνης υπογράμμισε ότι απαιτείται μεγάλος αγώνας για να «δουλέψει η μηχανή».
-Ερώτημα: Μήπως κουράστηκε η μηχανή και έμεινε από καύσιμα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου