Για τη δημιουργία της ¨ μικρής¨ ΔΕΗ τα οικονομικού περιεχομένου επιχειρήματα εξαντλούνται
στο εξής ένα: με τον υγιή ανταγωνισμό θα
μειωθούν οπωσδήποτε οι τιμές και θα ωφεληθούν οι καταναλωτές.
Το παραμύθι αυτό το βιώνει ο Έλληνας
καταναλωτής με το ξεπούλημα της «Ολυμπιακής»
στη «Μαρφίν» όπου όλη η
επιχειρηματολογία τους ήταν ότι πρέπει «να ανοίξει η αγορά», «να υπάρχει
ανταγωνισμός», «να καταργηθεί το κρατικό μονοπώλιο», «να έχει ο καταναλωτής
δικαίωμα επιλογής» κι άλλα τέτοια… φιλολαϊκά.
Τώρα που το σχέδιο ξεπουλήματος της «Ολυμπιακής» έφτασε στο προδιαγεγραμμένο τέλος του, τώρα που ο αερομεταφορέας βρίσκεται στον απόλυτο έλεγχο της «Aegean», ακούσατε κανέναν από τους ξεπουληματίες να διαμαρτύρεται για… «κλείσιμο της αγοράς»;
Ακούσατε κανέναν να μιλάει για… «έλλειψη ανταγωνισμού»;
Ακούσατε κανέναν τους να μιλάει για… «άρνηση του δικαιώματος επιλογής στον καταναλωτή»;
‘Η πολύ περισσότερο ακούσατε κανέναν τους να βάζει στο στόμα του την κακή λέξη…«Συμπράξεις»;
Τώρα που το σχέδιο ξεπουλήματος της «Ολυμπιακής» έφτασε στο προδιαγεγραμμένο τέλος του, τώρα που ο αερομεταφορέας βρίσκεται στον απόλυτο έλεγχο της «Aegean», ακούσατε κανέναν από τους ξεπουληματίες να διαμαρτύρεται για… «κλείσιμο της αγοράς»;
Ακούσατε κανέναν να μιλάει για… «έλλειψη ανταγωνισμού»;
Ακούσατε κανέναν τους να μιλάει για… «άρνηση του δικαιώματος επιλογής στον καταναλωτή»;
‘Η πολύ περισσότερο ακούσατε κανέναν τους να βάζει στο στόμα του την κακή λέξη…«Συμπράξεις»;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου