Δευτέρα 24 Ιουλίου 2017

Ο κόσμος υποφέρει και η τοπική πολιτική εξουσία το χαβά της.



        Ο Περιφερειάρχης κ. Καχριμάνης  για τον κόμβο της Ιόνιας Οδού στο λεκανοπέδιο Ιωαννίνων δήλωσε  ότι η επικείμενη παράδοση του τελευταίου τμήματος της Ιόνιας Οδού έως τον κόμβο της Εγνατίας, πρέπει απαραίτητα να συνοδευτεί με κυκλοφοριακές ρυθμίσεις προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα που θα προκληθούν με τον ανεπαρκή κόμβο στη συμβολή της Εθνικής Οδού Ιωαννίνων- Αθηνών με την Εγνατία Οδό.

     Τόνισε μάλιστα ,ότι οι αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Υποδομών δεν έχουν λάβει υπόψη το ομόφωνο αίτημα που είχε υποβληθεί τον περασμένο Απρίλιο μετά από σύσκεψη που είχε πραγματοποιηθεί στην Περιφέρεια, ώστε μέχρι να επεκταθεί και πέραν της Κοσμηράς (κόμβο με Εγνατία) ο οδικός άξονας της Ιόνιας Οδού, να υπάρξει υποχρεωτική έξοδος των οχημάτων που κατευθύνονται στο Λεκανοπέδιο Ιωαννίνων και την Αλβανία στον κόμβο Αβγού.
Και ,ενώ όλοι συμφώνησαν, σήμερα το πρωί είδαμε στην προετοιμασία που γίνεται, στον κόμβο του Αβγού αντί να έχουν τοποθετήσει πινακίδα για υποχρεωτική πορεία προς Γιάννενα και Αλβανία, να υπάρχει πινακίδα για Επισκοπικό και Αβγό. Το έμφραγμα που θα γίνει όταν δοθεί σε κυκλοφορία ο δρόμος, στην κατεύθυνση προς Γιάννενα και προς Αλβανία, στον κόμβο της Κοσμηράς θα είναι άνευ προηγούμενου.
   Αν και  οι δηλώσεις  του είναι σωστές και πρέπει να δρομολογηθούν άμεσα οι λύσεις, εν τούτοις  είναι άκαιρες   και αναδεικνύουν  για μια ακόμα φορά  την προχειρότητα μελέτης  των έργων. Η Περιφέρεια  όφειλε  να τοποθετηθεί πολύ γρήγορα, επισημαίνοντας τις παραλείψεις  του τμήματος της Ιόνιας  Οδού που εμφάνιζε η μελέτη και  όχι  τώρα που  η οδός  δίνεται σε κυκλοφορία. Είναι και αυτή η πρακτική  μια  τακτική  για   αποκόμιση πολιτικού οφέλους, μια και το αφήγημα του θα είναι:   «Πολίτες , τώρα που διαπίστωσα  την έλλειψη κόμβων μάχομαι και  όλοι μαζί θα το πετύχουμε!»
       Έκπληξη  βέβαια αποτελεί   και η ομολογία  του, μετά από  δέκα  και πλέον   χρόνια,  ότι ο κόμβος είναι   ανεπαρκής   στη συμβολή της Εθνικής Οδού Ιωαννίνων- Αθηνών με την Εγνατία Οδό. Όλα αυτά  λέγονται σήμερα.   Γιατί  τότε που κατασκευάζονταν  ο  κόμβος  της Εθνικής Οδού Ιωαννίνων- Αθηνών με την Εγνατία Οδό, καίτοι  Νομάρχης, ήταν παντελώς απών   και τηρούσε   σιγή  ιχθύος  για τους λόγους  που καθένας αντιλαμβάνεται. Όπως  αδιαφόρησαν και για μια  επιπλέον έξοδο από την Εγνατία στο Δροσοχώρι  για την παράκαμψη του λεκανοπεδίου.
 Ο ίδιος  αποσιωπά και δεν θέλει να λύσει το πρόβλημα του ανεπαρκούς κόμβου  με τη λειτουργία των ημικόμβων Κουτσελιού και  εξαγγέλλει   φαραωνικά έργα , ποντάροντας  στην ασθενή μνήμη του ποιμνίου του.
     Άραγε οι περιφερειακές παρατάξεις  αλλά και η Πολιτεία που  χρηματοδοτεί τα έργα  συνδέουν  τα έργα  με το ιστορικό τους  ή σπαταλούν  τους πόρους,  λες  και βρισκόμαστε   στους καιρούς των παχιών αγελάδων;



1 σχόλιο:

  1. Από σηματοδότηση είμαστε πρωτοπορειακοί στους ελληνικούς δρόμους. Αντί να διευκολύνουν τους οδηγούς, έχω την εντύπωση ότι σε πολλούς κόμβους τους μπερδεύουν περισσότερο. Μην ξεχνάς τον κόμβο της Εγνατίας στο Κουτσελιό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή