Τρίτη 8 Αυγούστου 2017

Από υπηρέτης του πολίτη, κομματικός δυνάστης!!!.



    Ο λόγος για τον προϊστάμενο Τμήματος  Αδειών της    Δ/νσης Μεταφορών και Επικοινωνιών Περιφερειακής Ενότητας Ιωαννίνων.
    
  Επισκέφτηκα στις 3/8/2017 τη Δ/νση Μεταφορών και Επικοινωνιών Περιφερειακής Ενότητας Ιωαννίνων,   για την κατάθεση  δικαιολογητικών  με σκοπό  τη ανανέωση της Άδειας Οδήγησης   (λήξη 17/8/2017)  Ε.Ι.Χ. αυτοκινήτου , προσκομίζοντας τα  προβλεπόμενα  δικαιολογητικά,  πλην της βεβαίωσης παθολόγου .  Ρώτησα αν μου λείπει και κάτι άλλο από τα προσκομιζόμενα  και η υπάλληλος  ευγενικά μου είπε:  «απαιτούνται τα παραστατικά πληρωμής των παραβόλων (50€ ,30€ & 18€)  με τους αντίστοιχους  κωδικούς πληρωμής που της κατέθεσα:  159312588 95710020043 5000, 159268192957100200553000, &159313407957100200321800)». 
     Της απάντησα: « καλύπτομαι από τα προσκομισθέντα  e-Παράβολα τα οποία  εμφανίζουν ως καταληκτική  Ημ/νία Πληρωμής  την 02/10/2017;»
    Με παρέπεμψε στον Προϊστάμενό της ,  ο οποίος  μου είπε ότι με  την κατάθεση της αίτησής μου  θα πρέπει να έχω και τα αποκόμματα πληρωμής για την Τράπεζα, διαφορετικά η αίτηση είναι απαράδεκτη , καθόσον  δεν  ισχύει η καταληκτική ημερομηνία και μου άρχισε  μια κομματική  ρητορική κατά του Τσακαλώτου, χαρακτηρίζοντάς με , με τρόπο απαξιωτικό , Συριζαίο .   Του απάντησα να αφήσει την κομματική του πολιτική στην υπηρεσία και να ασχοληθεί,  ως οφείλει, με το διοικητικό καθαρά θέμα.  Άσε μας ρε μου είπε  και έφυγα πολύ εκνευρισμένος, χαρακτηρίζοντάς   προκλητική   και βλακώδη τη συμπεριφορά του, προκειμένου να επανέλθω με τα παράβολα πληρωμένα και τη βεβαίωση του παθολόγου. Έμεινα δε έκπληκτος  από το πολιτικό φιλτράρισμα στη σημερινή μάλιστα εποχή!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου