Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2017

Συγκίνηση και αναμνήσεις με μια παλιά φωτογραφία



   Μια παλιά φωτογραφία του τέλους της δεκαετίας του ΄50  φέρνει στο μυαλό των συμμαθητών  των τελευταίων τάξεων  του Δημοτικού Σχολείου Κουτσελιού αναμνήσεις, ζωντανεύει μια περασμένη εποχή, προκαλεί συγκίνηση αλλά και έκπληξη στους νεότερους.  Με τις αξίνες  επ΄ ώμου  στο κοινωνικό έργο της δενδροφύτευσης υπό την επίβλεψη του Ιερέα Παππά Θανάση, της αξιόλογης δασκάλας Όλγας Βαρδάκη - Πάσχου και της νεοφερμένης δασκάλας  Αλίκης Παπαχρήστου.
    Δυσκολεύτηκα να βρω τον εαυτό μου , όπως  θα δυσκολευτούν  και πολλοί άλλοι  συμμαθητές μου.  Αν εσεις  αναγνωρίσατε τον ευατό σας ή κάποιο άλλο  συμμαθητή   περιμένω το σχόλιό σας.



1 σχόλιο:

  1. αναμνήσεις απο μια άλλη εποχή εγώ ήμουν ποιο μικρός τοτε αλλά την βαρδάκο και τον πάσχο τους θυμάμαι την νέα δασκάλα μια χρονιά νομίζω την πρόλαβα και στην δευτέρα τάξη ήρθε η τσαπάρο η δασκάλα.. Στο οτι έχω μεγάλα αυτιά το χρωστάω στην βαρδακο και τον πασχο αυτά μου τραβούσαν συνέχεια χαχχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή