Οι καταναλωτές πήραν τους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς του Α΄ Τρίμηνου του 2016 και διαπίστωσαν έκπληκτοι να
εμφανίζουν πληρωτέα ποσά πολύ μικρά , λογαριασμούς μηδενικούς αλλά και πιστωτικούς .
Θα ρωτούσε κανείς, δεν είσαστε
ευχαριστημένοι;
Θα έλεγα όχι, γιατί η ΔΕΥΑΙ οφείλει να ενημερώσει τους καταναλωτές των
χωριών ( επειδή ο λογαριασμός αφορά
χωριό) που οφείλεται αυτό και τι θα περιλαμβάνει
ο επόμενος λογαριασμός του 2ου τριμήνου.
Θα μπορούσε κανείς να υποθέσει ότι πιθανόν να οφείλεται :
Πρώτον
, στους διογκωμένους πρώην τριμηνιαίους λογαριασμούς των οποίων η τιμολόγηση πιθανόν γινόταν
κατ΄ εκτίμηση και χωρίς πραγματική καταμέτρηση και
Δεύτερον
, στην τυχόν τακτοποίηση των οικονομικών
δεικτών της επιχείρησης , ώστε να
κλείσει με αυξημένα έσοδα , οπότε φουσκώνονταν οι λογαριασμοί των προηγούμενων τριμήνων.
Το
βέβαιο είναι ότι οι καταναλωτές το 2015 κλήθηκαν να προκαταβάλουν ένα σημαντικό
ποσό για νερό που δεν κατανάλωσαν , με ό,τι
αυτό συνεπάγεται από πλευράς τιμολόγησης
, γεγονός που απεικονίζεται στο
πρώτο τρίμηνο του 2016.
Θεωρώ ότι μια
επιχείρηση που χειρίζεται
κοινωνικά αγαθά δημόσιου χαρακτήρα ,
οφείλει να δώσει μια απάντηση, κάτι που ο
αντιπρόεδρος κ. Χρυσοστόμου ελπίζουμε
ότι θα το πράξει , μια και διακρίνεται για την ευαισθησία του απέναντι
στους πολίτες και ιδιαίτερα στους πολίτες των χωριών και γνωρίζει το κόστος του προκαταβαλλόμενου χρήματος.
Σε αναμονή λοιπόν της απάντησης και θα επανέλθουμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου