Δευτέρα 30 Ιουλίου 2012

Αντιδήμαρχε Ιωαννίνων που δίδασκες…


                   
Η ΔΗΛΩΣΗ 
  Ο Αντιδήμαρχος Δ. Νάστος  σε  συνέντευξη που παραχώρησε στην pluswebtv.gr :
1.-Για την υπόθεση της απευθείας ανάθεσης, στα τέκνα του δημοτικού συμβούλου Λ. Δοβανά ότι δεν  γνώριζα για τα χαλιά, αν ήμουν στην θέση του κου Δοβανά  εγώ προσωπικά θα είχα παραιτηθεί το επόμενο πρωί .
Αν επίσης ήμουν δήμαρχος ποτέ δεν θα υπέγραφα τέτοια χαρτιά .Είναι ηθικό θέμα .Δεν παίζει ρόλο το ποσό στην απευθείας ανάθεση αλλά η πράξη .Οι δημοτικοί σύμβουλοι σημείωσε δεν τοποθετήθηκαν στο δημοτικό συμβούλιο   για την ανάθεση στον κο Δοβανά γιατί το έμαθαν και διαφώνησαν.
2.- Για την λειτουργία της δημοτικής αρχής και της παράταξης της πλειοψηφίας, ότι θέλω  να ξεκαθαρίσω πως εμείς ήρθαμε με μια συγκεκριμένη πολιτική χωρίς συμψηφισμούς .
Σήμερα δυστυχώς κάποιοι λειτουργούν στον Δήμο Ιωαννιτών με την λογική του συμψηφισμού .Πρέπει να σταματήσει αυτό. Είμαι απογοητευμένος και εγώ αλλά και άλλοι από πολλά που γίνονται στον Δήμο Ιωαννιτών .Δεν είμαι της καρέκλας εγώ θα μιλάω ελεύθερα σημείωσε  .Είναι ανεπίτρεπτα όσα γίνονται. Έχει τεθεί  θέμα στην παράταξη αλλά πρέπει να παρθούν και αποφάσεις ,αλλιώς δεν υπάρχει λόγος συμπόρευσης αυτού του σχήματος της  δημοτικής αρχής και
3.- Για την στάση του το επόμενο διάστημα, ότι καμία πλέον ανοχή από εμένα και  δεν θα ανεχτώ τις κακές πρακτικές, δεν έχω λόγο και αυτό το λένε και άλλοι συνάδελφοι της παράταξης.

ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ 

Αλήθεια ποιος πολίτης του Δήμου Ιωαννιτών μπορεί να διαφωνήσει με τις παραπάνω τοποθετήσεις και θέσεις του κ.  Νάστου, αρκεί και  ο ίδιος να τις  εφαρμόζει, διότι πως μπορεί να αιτιολογήσει κατά πόσο είναι  συμβατή  η απάντησή του σε  αίτηση - επιστολή  πολίτη με την οποία  τον ενημερώνει γραπτά : ¨πως θα κάνουμε  τις απαραίτητες ενέργειες  προκειμένου να μπορέσουμε  να σας  εξασφαλίσουμε  μια θέση εργασίας σε Νομικό Πρόσωπο του Δήμου Ιωαννιτών. Έχουμε  ήδη ενημερώσει τον αρμόδιο πρόεδρο του Ν.Π.Δ.Δ. με έγγραφό μας για την περίπτωση σας και περιμένουμε να γίνουν  οι απαραίτητες ενέργειες. Παρακαλούμε για την υπομονή σας ¨.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου